onsdag 2. september 2009

dei fyrste dagane

Da har jeg vært på rønningen i tre dager, og har plutselig litt tid til overs til å skrive blogg. det har vært litt klaging på kjedelig blogg og lite bilder. hva kan man si? jeg legger ikke ut bilder denne gangen heller, men kjedelig er det ikke.

Altså: Rønningen - der himmel og jord møtes. for et slagord! jeg er igang på toppidrettslinja med 12 andre. på linja er det 3 fotballspillere (utenom meg), en bordtennisspiller, 3 vektløftere, 1 sttyrkeløfter (tar 200 kg i benken.. kos deg med den), to friidrettsfolk, en tennisspiller (som jeg nå er venn med på face:P) og en skiskytter. vi har økta på toppidrettssenteret, der jeg har trent sammen kjendisene. i går løp jeg på mølla ved siden av vuciezovic (eller noe i den duren) og idag trente aksel lund svindal. store navn med andre ord.

Men vi driver ikke bare med trening her. de første dagene har vært sykt hektiske, men også overraskende bra. har møtt på mye fine folk med mer eller mindre slitsomme dialekter. vi har hatt meget med bli "kjent-leker", vaffelsteking, tur i regnet, morgenmøter++. alt har vært veldig bra, selv om det har regnet 3 dager på rad nå og vokalgruppen driver å synger under meg nå! i dag starter vi ordentlig opp med team også. en fantastisk gjeng, med mye fine mennesker. hadde en deilig kveldsavslutning med teamet på mandagen og i går luktet vi litt på spanske ord også.

nå har jeg skrevet ned en del bra, med lite struktur. men les mellom linjene og se at de første dagene har vært bedre enn jeg hadde trodd på forhånd. I will update my blogg later, but now i'm going to train again soon. so bye bye for now:)

9 kommentarer:

  1. Jeg venter i spenning på bilder. legg ut bilder! og kanskje et innelgg på spansk? Eller gjerne et par fransk-fraser! Jeg er godt plassert i hurdal igjen, så vet du det.. og må si det var veldig koselig å se deg og kåffateamet igjen. håper dere koser dere! klemklem<3

    SvarSlett
  2. rkå...når skal du skrive på bloggen din igjen??

    SvarSlett
  3. "folk med mer eller mindre slitsomme dialekter".. skal snart legge om til oslodialekt, mer bestemt østkant, promise!

    SvarSlett
  4. Digg med jevnlig oppdatering for de som følger deg tett!

    SvarSlett
  5. Hei Erik "Scoefild" Kaspersen!

    Jeg tror du glemmer å trykke på "publiser innlegg". Det er ikke nok med å bare lagre de hvis du skjønner hva jeg mener. Men samma, du kan heller legge inn innlegg her på kommentarfeltet hvis det er lettere for deg ellerdu kan gjøre som alle andre, facebook. Fint om du kunne sagt noe om hva du driver med om dagen. Er litt spent på hva som skjer der borte på grefsen. Håper du ikke har glemt meg, hils gjerne til Thors og de andre også. Ikke jonvik, han snakker jeg med en del på face. Godt det er noen som holder seg på jorda. Forresten, jeg hører alle har fått seg dame? Stemmer det. Glad i deg også <3 Beste hilsner, Sindre Ek

    SvarSlett
  6. Ctrl+C, Ctrl+V. (eller copy - paste, om du vil!)

    Jeg tror du glemmer å trykke på "publiser innlegg".

    Sindre har jo blitt en aktiv blogger, så du må bare spørre han om råd. Eller meg da, såklart.

    I det 42. minutt var det fortsatt 1-0.. John Carew(uttales: caruuu) hadde aldri de store sjansene, og hadde det ikke vært for meget interessant besøk på vår side av tv-skjermen, kunne jeg sagt at dette var en middels kjedelig kamp.

    glad i deg også:)

    SvarSlett
  7. Fint med bilder også!

    SvarSlett
  8. åååååååååååååååååååååååååååååå.blooooooooooooooooggggggggggg!!!
    pliiiiiiiiiiiiiissss!
    Vi har ikke hørt noe fra degpå leeeeeeeeeeeeeege!
    ikke bra

    SvarSlett
  9. eg begynn å bli lei av å lese om dei fyrste dagane...

    kva med nokre ord om dei fyrste dagane i bolivia daaaaa?

    SvarSlett